ПОДІЛ СЛІВ НА СКЛАДИ

  

2.1 Комп. гра: «Скільки складів у слові?» 15 гр

   

К-ть слайдів:7

Вікова категорія: для дітей 3-7 років

Мета: закріплення навичок поділу слів на склади

(Діти промовляють слово, одночасно визначають кількість складів плесканням у долоні, обирають будиночок з такою ж кількістю вікон, скільки складів у названому слові.)

 

2.1.1 Комп. гра: «Склади продукти у холодильник» 15 гр

   

К-ть слайдів: 5

Вікова категорія: для дітей 3-7 років

Мета: закріплення навичок поділу слів на склади

(Діти промовляють слово, одночасно визначають кількість складів плесканням у долоні, обирають холодильник з відповідною цифрою. Натисканням клавіатури переміщують продукт на полицю потрібного холодильника.)

 

РОБОТА З РЕЧЕННЯМ

 

2.2 Комп. гра: «Лісові мешканці» 15 гр

   

К-ть слайдів: 16

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок роботи з реченням

(Діти роздивляються сюжетний малюнок, придумують речення про головного героя, рахують слова, будують схему речення за допомогою умовних позначок.)

 

2.2.1 Комп. гра: «Конструюємо речення» 10 гр

   

К-ть слайдів: 5

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок роботи з реченням

(Діти роздивляються сюжетний малюнок, придумують речення про головного героя, рахують слова, будують схему речення за допомогою умовних позначок.)

 

2.2.2 Комп. гра: «Ми у зоопарк ходили» 15 гр

   

К-ть слайдів: 10

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок роботи з реченням

(Діти роздивляються сюжетний малюнок, придумують речення про головного героя, рахують слова, будують схему речення за допомогою умовних позначок.)

 

2.2.3 Комп. гра: «Осінні речення» 15 гр

   

К-ть слайдів: 8

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок роботи з реченням

(Діти роздивляються сюжетний малюнок, придумують речення про головного героя, рахують слова, будують схему речення за допомогою умовних позначок.)

 

2.2.4 Комп. гра: «Цікаві речення» 15 гр

   

К-ть слайдів: 16

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок роботи з реченням

(За допомогою анімованих картинок, діти придумують речення про головного героя, рахують слова, будують схему речення за допомогою умовних позначок.)

  

2.2.5 Комп. през-я: «Придумай речення до схеми» 10 гр

   

К-ть слайдів: 7

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок роботи з реченням

(Діти роздивляються сюжетний малюнок, придумують речення до запропонованої схеми.)

 

2.2.6 Комп. гра: «Придумаємо разом?» 15 гр

   

К-ть слайдів: 15

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок роботи з реченням

(Діти роздивляються сюжетний малюнок, придумують речення про головного героя, рахують слова, будують схему речення за допомогою умовних позначок.)

 

2.2.7 Комп. гра: «Скажи, будь ласка повним реченням» 5 гр

   

К-ть слайдів: 15

Вікова категорія: для дітей 3-7 років

Мета: розвиток зв’язного мовлення, закріплення навичок роботи з реченням

(Діти відповідають на запитання дорослого повним реченням, опираючись на зображення на екрані)

 

2.2.8 Комп. гра: «Виклади схему речення» 15 гр

   

К-ть слайдів: 12

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок роботи з реченням

(Діти рахують слова, викладають схему до запропонованого речення)

 

2.2.9 Комп. гра: «Лісові речення» 15 гр

  

К-ть слайдів: 16

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок роботи з реченням

(Діти роздивляються сюжетний малюнок, придумують речення про головного героя, рахують слова, будують схему речення за допомогою умовних позначок.)

 

МІСЦЕ ЗВУКА У СЛОВІ

 

2.3 Комп. гра: «Де сховався голосний?» 15 гр

   

К-ть слайдів: 7

Вікова категорія: для дітей 4-7 років

Мета: розвиток фонетико-фонематичного сприймання, закріплення навичок місцезнаходження звука у словах

(Діти називають слово, виділяють голосом потрібний звук, визначають його місцезнаходження в словах: на початку слова – перший вагон потягу, в середині слова – другий (середній) вагон потягу, у кінці слова – третій (останній) вагон потягу.)

 

2.3.1 Комп. гра: «Де сховався звук?» 15 гр

   

К-ть слайдів: 20

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: розвиток фонетико-фонематичного сприймання, закріплення навичок місцезнаходження приголосного звука у словах

(Діти називають слово, виділяють голосом потрібний звук, визначають його місцезнаходження в словах: на початку слова – перший вагон потягу, в середині слова – другий (середній) вагон потягу, у кінці слова – третій (останній) вагон потягу.)

 

ЗВУКОВИЙ АНАЛІЗ СЛІВ

           

              2.4. Комп. гра: «Звукова хмаринка. Африка» 15 гр

            

         К-ть слайдів: 9

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок звукового аналізу слів

(Діти називають слово, виділяють голосом кожен звук, визначають голосний він чи приголосний, обирають потрібну позначку, будують схему звукового аналізу.)

 

2.4.1 Комп. гра: «Звуковичок» 15 гр

   

К-ть слайдів: 10

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок звукового аналізу слів

(Діти називають слово, виділяють голосом кожен звук, визначають голосний він чи приголосний, обирають потрібну позначку, будують схему звукового аналізу.)

 

2.4.2 Комп. гра: «Звукові пазли» 15 гр

   

К-ть слайдів: 10

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок звукового аналізу слів

(Діти називають слово, виділяють голосом кожен звук, визначають голосний він чи приголосний, обирають потрібну позначку, будують схему звукового аналізу.)

 

2.4.3 Комп. гра: «Звукові хатинки» 15 гр

 

К-ть слайдів: 19

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок звукового аналізу слів

(Діти називають слово, виділяють голосом кожен звук, визначають голосний він чи приголосний, обирають потрібну позначку, будують схему звукового аналізу.)

 

2.4.4 Комп. гра: «Звуковичок. Лісові мешканці взимку» 15 гр

  

К-ть слайдів: 13

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок звукового аналізу слів

(Діти називають слово, виділяють голосом кожен звук, визначають голосний він чи приголосний, обирають потрібну позначку, будують схему звукового аналізу.)

 

2.4.5 Комп. гра: «Звуковичок. Лісові мешканці восени» 15 гр

  

К-ть слайдів: 13

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Мета: закріплення навичок звукового аналізу слів

(Діти називають слово, виділяють голосом кожен звук, визначають голосний він чи приголосний, обирають потрібну позначку, будують схему звукового аналізу.)

 

ЧИТАННЯ

 

2.5 Комп. гра: «Читаємо разом» 20 гр

 

К-ть слайдів: 33

Вікова категорія: для дітей 5-7 років

Гра «Читаємо разом» допомагає дітям в цікавій формі вивчити букви, навчитися поскладовому читанню.

Звукові доріжки допоможуть сформувати навички читання. Рух букви означає її непереривне звучання. Кінцевий результат – читання складу, який утворився.

 

АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА У СЛОВАХ

2.6 Комп. гра: "Звукове сонечко" 20 гр

  

К-ть слайдів: 9

Вікова категорія: для дітей 4-7 років

Мета: корекція звуковимови, автоматизація звука у словах, розвиток фонетико-фонематичного сприймання.

(Діти називають слово, виділяють голосом перший звук, визначають його відношення до букви на хмаринці.)

 

2.6.1 Комп. гра: "Звукові кокоси " 20 гр

  

К-ть слайдів: 7

Вікова категорія: для дітей 4-7 років

Мета: корекція звуковимови, автоматизація звука у словах, розвиток фонетико-фонематичного сприймання.

(Діти називають зображення на кокосі, виділяють голосом перший звук, якщо звук відповідає букві на прапорці, кокос переміщують в кошик.)